Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Θηλασμός

Ξεκίνησα λοιπόν την ιστορία μου δυο χρόνια περίπου πριν και δε θέλω να κουράσω αλλά αυτά τα χρόνια υπήρξαν πολύ καθοριστικά για το ποια είμαι σήμερα. Θα αναγκαστώ λοιπόν να προσπεράσω σημαντικά για μένα θέματα και γεγονότα αλλά είμαι σίγουρη ότι κατά τη διάρκεια λειτουργίας του blog θα βρεθούν ξανά μπροστά μου. 
Οι εννέα μήνες της εγκυμοσύνης πέρασαν και μπορώ να πω σήμερα με βεβαιότητα ότι ήταν οι πιο δημιουργικοί μήνες της ζωής μου και είμαι σίγουρη ότι και για τον άντρα μου ισχύει το ίδιο. Τον Ιούνη του 2009 γεννήθηκε ο Αντώνης μας και δεν μπορούσα να πιστέψω πώς στάθηκα τόσο τυχερή να έρθω στη θέση να δώσω ζωή σε ένα νέο πλάσμα. 
Από 'κείνη τη μέρα όλα άλλαξαν. Πολύ χαρά, πολύ κούραση, πολύ άγχος και κυνήγι του χρόνου αλλά και πάλι... πολύ χαρά. 

Η πρώτη απόφαση που πήρα για το μικρό μου τύραννο ήταν ότι θα τον θήλαζα αποκλειστικά, πράγμα το οποίο έκανα για τους επόμενους 11 μήνες. Είχα ενημερωθεί σωστά και ήξερα ότι εφόσον ήθελα να θηλάσω το μωρό μου σίγουρα θα μπορούσα. Υπάρχουν άπειρες πηγές στο διαδίκτυο από τις οποίες μπορείτε να ενημερωθείτε και εδώ θα σας παραθέσω κάποιες από αυτές:
http://www.breastfeeding.com/
http://www.eutokia.gr/
http://www.thilasmos.gr/index.htm
Δεν ξέρω τι έχετε ακούσει από φίλες και μαμάδες, μην χάσετε όμως την ευκαιρία να δώσετε αυτό το δώρο στο μωρό σας και στον εαυτό σας. Το δέσιμο που αναπτύχθηκε με το μπεμπάκι μου ήταν μοναδικό, και οι στιγμές του θηλασμού, πλημμύριζαν από αγαλλίαση. Για τις πιο πρακτικές όμως ο θηλασμός είναι πιο εύκολος από το ξένο γάλα, δεν έχει αποστείρωση, πλύσιμο μπιμπερό, δεν χρειάζεται καν να σηκωθείς από το κρεβάτι και είναι σαφέστατα πιο οικονομικός. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου