Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010

Προγεννητική Αγωγή

Είναι λίγο δύσκολο να αποφασίσω από που να ξεκινήσω. Είναι πολλά αυτά που με ενδιαφέρουν και θα επιθυμούσα να μοιραστώ μαζί σας αλλά σίγουρα για μένα το πιο σημαντικό σήμερα είναι το ότι είμαι μητέρα. Προσπαθώ λοιπόν να χρησιμοποιήσω το ένστικτό μου αλλά και τη πληθώρα γνώσης που υπάρχει στο διαδίκτυο για να βοηθήσω το μικρό μου μπόμπιρα να είναι ευτυχισμένος και υγιής.
Προσανατολίζομαι και εγώ μαζί με πολλούς φίλους αλλά και άλλους bloggers σε ένα πιο φυσικό τρόπο ζωής. Ήμουν πάντα ευαισθητοποιημένη με θέματα περιβαλλοντικής συνείδησης άλλα τώρα με τον μικρούλη στο σπίτι, αισθάνομαι υποχρεωμένη να κάνω ότι καλύτερο μπορώ για τη μικρή μου οικογένεια.
Έμεινα έγκυος τον Οκτώβρη του 2008, και από εκείνη τη μέρα αποφάσισα πως πρέπει να προσέχω ακόμα περισσότερο τον εαυτό μου, αφού ότι έκανα επηρέαζε το σποράκι μου. Πραγματικά όλους τους μήνες που ακολούθησαν πρόσεξα πάρα πολύ τη διατροφή μου, τη φυσική μου κατάσταση και σίγουρα τη διάθεσή μου. Μελέτησα βιβλία προγεννητικής αγωγής, και ανακάλυψα πόσο σημαντικό είναι να καταλάβουμε οτι το παιδί μας είναι στη ζωή όχι από τη μέρα της γέννησης αλλά από τη μέρα της σύλληψης. Δεν αρκεί  να προσέχουμε τη φυσική μας κατάσταση αλλά οφείλουμε να δίνουμε μεγάλη σημασία στην πνευματική μας ανάπτυξη και στην ψυχική μας ηρεμία.
Αυτά για αρχή... Ρίξτε μια ματιά στους παρακάτω συνδέσμους και μόλις βρω χρόνο θα τα ξαναπούμε με περισσότερες πληροφορίες για το θέμα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου