Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

Θηλασμός και δουλειά

Σε περίπτωση που κάποιος πιστεύει ότι ο θηλασμός είναι προνόμιο μόνο για τις μαμάδες που δεν εργάζονται ή έχουν μεγάλης διάρκειας γονικές άδειες μπορώ από προσωπικής εμπειρίας να πω ότι αυτό δεν είναι αλήθεια. Εγώ εκείνο το διάστημα (και για κάνα μήνα ακόμα) ήμουν συμβασιούχος μίσθωσης έργου σε ένα ασφαλιστικό οργανισμό. Αυτό σημαίνει ότι δεν δικαιούμαι καθόλου άδεια, ούτε τοκετού, ούτε λοχείας, ούτε γονική ούτε τίποτα!!! Πήρα λοιπόν τρεις μήνες άδεια άνευ αποδοχών και όταν ο Αντώνης ήταν μόλις δύο μηνών, επέστρεψα στη δουλειά. Ήμουν όμως αποφασισμένη ότι θα συνεχίζω να τον θηλάζω αποκλειστικά και έτσι επέστρεψα στη δουλειά παρέα... με το θήλαστρό μου. Κάθε πρωί στις 11 κλεινόμουν στο αποθηκάκι της δουλειάς  για κάνα εικοσάλεπτο, έπειτα έβαζα το γάλα στο ψυγείο και το μεσημέρι το πήγαινα στο σπίτι. Το μητρικό γάλα μπορεί να διατηρηθεί σε θερμοκρασία δωματίου (μέχρι και 25οC) για 6 με 8 ώρες, στο ψυγείο μέχρι και 72 ώρες και στην κατάψυξη άνετα μέχρι 3 μήνες.  
Υπάρχουν διάφορα είδη θήλαστρων από χειροκίνητα μέχρι ηλεκτρικά. Εγώ χρησιμοποιούσα το δεύτερο γιατί ήθελα κάτι σχετικά γρήγορο και απλό. Το θήλαστρο αυτό κόστιζε περίπου 100 ευρώ.
Δε θα ισχυριστώ σε καμία περίπτωση ότι αυτή η διαδικασία ήταν ευχάριστη, ήταν βαρετό και πολλές φορές κουραστικό, άσε που σίγουρα στερείται της τρυφερότητας του να θηλάζεις η ίδια το παιδί σου. Θεώρησα όμως τότε και πιστεύω ακόμα ότι έκανα μια επένδυση για την υγεία του παιδιού μου και ελπίζω να ο μικρός να ωφεληθεί από αυτή τη μικρή θυσία..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου